Fick reda ...


Fick reda på att mitt EV inte skulle bli av, de hade inga lärare. Jag hade valt avancerad engelska innan men nu fick jag välja om och valde bild och form istället. :)
Hade även prov idag, oinformerat. -.- Så det gick väl ganska bra... ;)
Tappade bort min mobil också, men pappa hittade den! :D
Annars har det inte hänt så mkt, har tränat.
Imorgon blir det träning igen, annars bara vara hemma och göra läxor. :/

Glömde säga att jag har vart på bio, jag och de tre tjejerna. ;) Vi såg "G-force", den var barsligt bra, en "feel good" film! :D

Nu ska jag göra klart matteläxan, sen tänkte jag lägga mig! :]

Nighty nighty!

P.S. Var hos optikern igår, (skolsköterskan rekomenderade) och jag behövde inte ha glasögon! :D
Jippii! :D Glad så länge jag slipper! ;P D.S.

P.S. 2. xD Igga bilden, tog bara ngn för det ser roligare ut med en bild! ;) D.S.

Haha, detta såg väldigt flumm ut. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0