Läst?


Tipsar om två böcker jag läst! Det första är "JINX" av Meg Cabot. Den är skriver på lätt engelska och handlar om en tjej som flyttar tillfälligt till sin moster i New York och där börjar det hända saker. xD

"Decembergatan hungriga andar" av Ulrika Lidbo.
Boken handlar om Jenny som under sommaren till åttan bestämmer sig för att bli smal. Och får anorexia. Livet står på spel, men Jenny vill bara bli smalare och smalare... 

Okej, det blev ganska flumm men. xD
Rekomenderar dem iaf! :D
Har vart ute och gått med Zacco, en kompis hund nu. Det var han, jag och tjejerna. ;)
Nu ska jag gå och ta en kvällsmacka,
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har den sista boken, men har inte hunnit läsa den än, men den verkar väldigt bra. :) <3

2009-10-05 @ 22:31:19
URL: http://louisemellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0