Klassfotboll= :/



Idag var det klassfotboll. Vi har kommit 2:a en gång, 3:a två gånger (tror jag), 4:a en gång (inte riktigt säker) och en gång har vi inte blivit placerade. I år trodde ju då alla i vår klass att vi skulle vinna, men vad händer?
Match 1: 2-1 till Saleby
Match 2: 1-0 till Lidåker
Match 3: 2-0 till Råda
Match 4: 0-1 till oss mot Vinninga (Vi vann! x'D)
Match 5: 0-1 till oss mot Stenporten

Alltså jag får ju säga att jag är inte förvånad, jag menar man tröttnar väl på klassfotbollen efter gång nummer 5. xP Nej men det blir skönt att ha en ledig dag imorgon! Vädret kan man ju inte klaga på, hoppas det håller i sig! På måndag öppnar Framnäs badet!! :D
Ikväll blir det grillat, mums!

Ha en skön lördagkväll! <3

Kommentarer
Postat av: NAMN?

syn att ni inte vann

2009-05-30 @ 18:12:35
Postat av: Agnes

Jag håller med, man blir ganska trött på det efter 5:te året... xD

2009-06-01 @ 15:30:24
URL: http://neearlyfamous.blogg.se/
Postat av: O T T I L I A

Men., vilken .u.n.d.e.r.b.a.r. bild :D

2009-06-03 @ 18:49:51
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0