Vår

Idag var det snö på morgonen men på eftermiddagen sprack det upp och det kändes verkligen som om det var vår. Cykelbanorna var sopade, snön hade smält, solen var varm och luften kändes verkligen ren.
Usch nu känner jag mig så djup, jag blir nog lite sån på våren. XD

Foto: Elsa
Ängel som finns på våra snygga servetter. :) Lite osamanhängande med denna bilden kanske?XD

Jag hade kör idag och vi övade till vår musikal "Kärlekens träd".
Nu ska jag lyssna på lite bra musik och spela piano.

Ha en bra onsdagskväll! ♥
Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

Jag trodde att våren var påväg hit också, men det man får är ju bara ännu mera SNÖ! Usch jag är trött på vinter nu. Men idag var det mindre snö å massa slask. Kanske försvinner snön förgått nu? yey

Ska nog också spela piano. Kan snart hela Månskens Sonaten (första satsen). Sen kanske jag ska öva på den sista. Men den är jättesvår x)

Hare bäst, kram! <33

2009-03-13 @ 14:06:55
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0