Is-show!!

I lördags var det is-show och temat var "Let´s skate"! Det gick bättre i andra föreställningen för i första gjorde jag bort mig totalt på avslutningsnumret. XD Men det är förstås den första showen de filmar så typiskt. - -, Men det får jag väl bjuda på... ;P Jag var faktiskt i tidningen oxå och där var jag väl ganska (:S) bra. :) För alla som har tittat i tidningen och som bor där jag bor, jag är "sjötjej". XD
I går (söndag) var jag typ hur säckig som helst på morgonen och hade huvudvärk. Jag var inne hela förmiddagen och åt en semla.  Men på eftermiddagen var jag bara tvungen och gå ut så jag och mamma tog en promenix. ;) Efter det var jag mkt piggare. På kvällen gick jag på mammas ki-balanspass på F&S. Efter det var huvudvärken borta. Dagen fick ett bra slut i allafall. ^^,
Idag är det studiedag och mamma, Olle och jag har haft "bak-dag". XD Vi handlade på förmiddagen (jobbigt) och sen bakade vi på eftermiddagen (roligt). xP Olle bakade chokladbollar, mamma bakade 2 bröd och bullar och jag bakade drömmar och tigerkaka (med lite hjälp av Olle). Fast Olle åt typ bara deg så det tog mkt längre tid att baka när han var med. ;) Jag skulle egentligen bakat en kaka till men nu orkar jag inte baka mer.
Jag sitter faktiskt och lyssnar på ABBA. På LP-skivor. Jag tycker det är häftigt med LP:s. Roligare att försöka komma in i rätt spår på rätt låt. :D
Jag kanske lägger in några bilder från baket idag, om jag hinner innan träningen.
Kram Elsa
Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

sv: okej, ja det var ett tag sen :)

2009-03-02 @ 19:57:10
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: O T T I L I A

Å vad härligt med bakdag! Vill jättegärna se bilder :D

LP, vad häftigt! Jag tror inte att vi har nån sån spelare. Men jag vet att vi har en massa LP-skivor :P

2009-03-02 @ 19:58:35
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0