090322

I fredags klippte jag rak lugg!! Det känns helt annorlunda men jag tycker det blev ganska bra. :) Köpte vårjacka igår och farmor och farfar var här. Jag hade bakat en god choklanbollstårta typ som de tyckte va´ jättegod. Har spelat grymt mkt piano de senaste. Jag måste nog tänka på andra läxor också. XD Idag plockade vi fram vårkläderna och det känns väldigt vårigt. Jag har också vart ute i trädgården lite idag och hjälpt till lite med "trädklippning" eller vad man nu ska kalla det. :P Nu kommer snart Alice hit så får vi se vad vi hittar på. Sen blir det film med familjen och senare ikväll blir det nog film med mina två fina vänner<3  
Puss

Kommentarer
Postat av: emmy

SNYGGT MED LUGG JUH!

2009-03-22 @ 17:20:58
URL: http://trendernanu.blogg.se/
Postat av: O T T I L I A

haha, har också tänkt klippa lugg. gör det i påsk när vi kommer ner till landet (:

Lugg är grymt snyggt! ;D

2009-03-22 @ 17:58:09
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0