Varttogminröstvägen?

Oj, det var längesen jag uppdaterade mig!
Iaf i Lördags var jag och min familj i gamla go´a Göteborg! Vi gick på Romeo och Julia på Göteborgsoperan och den var jättebra! Inhandlade även skolavslutningsklänning. :) 
I söndags
var det däremot Liseberg som gällde! :D Hörde vi förresten om att kanonen fastnade i går. :O Tänk om den hade fastnat lite innan! Det var inte perfekt väder men det var inga köer! Åkte ca. 20 åk och det hinner man ju inte direkt med på en dag på sommaren. x'] Åkte hem på kvällen och laddade inför min operation. 
På måndag åkte mamma och jag till KSS på morgonen. jag åkte utan frukost eftersom man måste fasta fr.o.m. kl. 00.00 på natten. Kom fram och fick vänta ganska länge. Sen fick jag bedövningssalva och så. Det var så jobbigt när jag fick lungnande och så att jag var tvungen att ligga på sängen när de körde ner mig till operationen, och så körde de igenom "matkoridoren" och jag var jättehungrig! Nere i operationssalen fick jag en dropp ikoplat i armen. Somnade typ 10 sekunder efter att de gav mig sömnmedel eller narkos eller vad man kallar det. x) Vaknade i "vakna-upp-rummet", hade blivit opererad i ca. 45 min tror jag. ;P Sen när jag testade och prata blev jag jätteförvånad! Min röst lät som värsta barbie-dockan!!! :O Sen gick det över lite... Åt mat, när hungern kom tillbaka igen. Sen fick jag sova över där. Såg på Grodan Boll och Kalle Stropp-filmen på sjukhuset! xD Det var jättemysigt! Senare på kvällen såg jag  "101 dalmatiner", oxå mysigt! :D Fick bort droppet på kvällen, SKÖNT!
Vaknade på tisdag, tog det lugnt, åt frukost. Gick till lekterapin och gjorde en ring samt en kruka som jag målade. Tog bort nålen jag hade i armen och fick sedan åka hem. Men jag kommer inte kunna vara med på konståkningslägret för jag måste vila i två veckor. :S Trist! :( 

Bilder kommer kanske att dyka upp.
Nu ska jag chatta lite med mina underbara vänner! ♥

Puss på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: TheLittlePig (Gissa vem??)

Åh!

Nu blev de mycket att kommentera!^^

- Hur ser skolavslutnings dressen ut?

- Läskigt me de om kanonen...

- Jobbigt med fastan...

- Jag sa ju att det är ändå ganska kul och mysig att ligga på sjukhus! ^^

- Hehe... Kul med rösten... xD

- Jag vet... Jag är underbar! ^^

- Du glömde skriva att du opererade halsen. =D



Ses imorgon!

2009-06-09 @ 19:22:30
URL: http://neearlyfamous.blogg.se/
Postat av: eoew

det lätt kul! :)

2009-06-10 @ 20:00:47
URL: http://eoew.blogg.se/
Postat av: Louise

Nejj, vad tråkigt. Men det är ju bra att din röst kommer bli bra :) Saknar dig massor måste träffas snart! <333

2009-06-11 @ 08:19:46
URL: http://louisemellqvist.blogg.se/
Postat av: O T T I L I A

sv: jag lånade den på biblioteket för ett par dagar sen. Verkar jättebra! tack för tipset ;D

2009-06-12 @ 14:56:07
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: j o h a n n a

sv; okej, ja typ alla säger att böckerna är bra, jag ska verkligen ta och läsa dom nu i sommar!

filmen är super och edward är grrr...snygg! <3

2009-06-12 @ 16:41:04
URL: http://johannasofiaa.blogg.se/
Postat av: O T T I L I A

nej, men vad läskigt, är din röst helt förändrad? :s

2009-06-14 @ 13:13:40
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0