Vansbro!

Idag var det vansbrosimningen, och uppstigning klockan 06.00.
Jag är jätteglad över mitt resultat, hade siktat mot 1 h 20 min men det gick mkt bättre! :D
Första 2 km var lätta med medstömt vatten och mkt plats att simma på. Sen kom den jobbiga sista kilometern där det är motströmt och alla ska simma i en "fåra" som är 3 m bred lr ngt. Där var det fullt kaos och alla simmade på alla. Så imorgon får vi se hur många blåmärken jag har. ;) Det var svårt att komma fram och jag hade en gubbe framför mig som inte kunde crawla men försökte ändå, resultaten blev att armar och ben flaxade åt alla håll och han såg ut som en groda. x'D
Mitt reultat blev 1.05.31 och mammas resultat blev 1.06.38, så jag slog mamma och det är jag mycket nöjd med! ;P
Har vart en superdag men nu ska jag nattilura! ;D

Puss & kram ♥
Kommentarer
Postat av: Sara

Haha grattis till den braiga tiden xD

2009-07-13 @ 13:39:34
URL: http://rosakudde.blogspot.com
Postat av: sara

Hej igen :)

Har bytt namn till trolletsara :P

Bli inte förvirrad nu x]

2009-07-13 @ 14:32:26
URL: http://trolletsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0