Time for a change.


Nu har jag bytt rum med bror min! Höll på hela kvällen igår och hela förmiddagen idag. Det var ju inga möbler som skulle flyttas (för i mitt -Olles nu- rum är alla möbler fastsatta i väggarna) men det var miljontals småprylar som skulle ner i lådor och så... Jag ska efterhand byta ut Olles gamla möbler mot nya, och tapetsera om. Har tänkt mig en marin stil, med mest vitt men även lite blått. xD Har kollat ut en säng på ikea som ska inhadlas först. Letar tapeter! ;P
Vet ni några snygga vita tapeter med kanske ngt blått - lr annan färg- mönstrat på??

Nu blir det fredagsmys med familjen!

♥  
Kommentarer
Postat av: emma

tack så mkt :) desamma :)

2009-07-10 @ 23:14:55
URL: http://elsklingsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0