Mycket.

NU har jag inte bloggat på länge. :/ En liten sammanfattning av vad har gjort de senaste dagarna!

Tisdag:
Åkte och hämtade Malva. :D Sen var vi hos mig hela dagen och bara snackade och så, eftersom det var (alldeles) för länge vi träffades!

Onsdag:
Malva och jag sov länge och när vi vaknade åt vi frukost. Vi åkte till framnäs och badade och lekte kurra gömma med Olle och Markus. xD Det var jättekul! :D Resten av dagen gjorde vi lite allt möjligt (,hade jättekul vill säga)! (Bl.a. Twilight<33333333333) ;D xD 
Det blev sent men vi somnade iaf. xP

Torsdag:
Lämnade Malva hemma hos henne och åkte till Max, Anton och Anna-Karin. Där lämnade vi av Olle och åt. Jag och mamma åkte och hämtade pappa, och alla tre åkte iväg i en skåpbil till Borås. Där hämtade vi en tv-bänk som vi köpte. Bilresan fortsatte vidare till en kille i Jönköping, där vi köpte två nya soffor utav honom. Men när man ändå r i Jönköping, är det inte självklart med ett besök på IKEA? Jag skulle ändå köpa en ny säng (min gamla har 2 haft innan mig) så vi passade på. Sen hittade vi en fin tvättbänk och lite andra småsaker. :) På parkeringplatsen var det väldigt nära att ngn fick stanna kvar i Jönköping, men med mammas och pappas styrka och min hjärna lyckades vi tillsut få med oss allt hem. :) När vi kom hem ställde vi in alla grejer och gick och la oss.

Nu har det hänt mer men jag skriver om det sen, nu är jag lat! ;)

♥ 
Kommentarer
Postat av: ottilia

Härligt ;D

vi ses på onsdag! pusss. ^^

2009-07-20 @ 21:49:38
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: Lilla jag... =P

En ny säng till ditt rum! Vad kul! =D

Ses imorrn! ^^



(hehe... gissa vem?)

2009-07-22 @ 14:56:03
URL: http://neearlyfamous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0