rubrik: rubrik:


Har sovit i min nya säng inatt, vilket behövdes eftersom jag var väldigt trött.
Igår torsdags åkte Alice, Sara och jag ut till Agnes sommarstuga. :D Det regnade - vilket var lite tråkigt - men vi satt inne och spelade spel istället för att var ute, vilket också var jättekul! Någon som har spelat spelet "The settlers of Catan"?
Det spelade vi och det var jättekul, rekomenderar det! :] 
Vi somnade sent (ofc) och det blev inte så många timmars sömn. 
Idag ska jag nog ut till Ottilia, och jag tror att jag ska stanna där i natt. :D 
Nu ska jag surfa på datorn lite och sen ska jag ta med mamma på en joggingtur :] Eller så ska hon få med mig. xD

Ta hand om er!

P.S. Livet är inte rättvist,  LÄS! D.S. 
Kommentarer
Postat av: .ottilia

ses snart söt ^^,



jamen usch det är ju så hemskt. jag bor ju skitnära också :S

2009-07-25 @ 12:10:26
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0