Sjuk :(

Jaha... så kom den stora dagen och jag skulle tävla. Vaknar med huvudvärk och ont i magen. Visar sig att jag har 37.9, alltså feber. :( Blir tvungen att strunta i tävlingen och ligger hemma i sängen och mår jättedåligt. Sover inte så mkt för jag har så ont i magen. Sedan kräks jag två gånger och febern går upp till 38.2. Olle kräks också en gång och mamma mår inte heller så bra så det blir rena sjukstugan. :( När man inte är sjuk tänker man ju: det är ju inte så farligt att vara sjuk. Men när man väl är sjuk så fattar man hur jobbigt det är. I och men att jag kräktes igår måste jag vara hemma 48 h. Det vill säga idag och imorgon. :(
Idag vaknade jag med 37.7 vilket är bättre och jag hade ingen huvudvärk eller ont i magen. Åt lite frukost som jag har lyckats behålla så jag är lite glad. :) Har gjort läxor och kollat lite i vår-HM-katalogen. Nu tänkte jag kolla på någon film och kanske sova lite. Jag har läst ut alla böcker jag har lånat så nu har jag inget kul att läsa. :( Betyget på den här dagen blir: :(.
Hoppas att ni mår bättre än jag.
Miss ill
Kommentarer
Postat av: Ottilia

Ånej, vad jobbigt att vara sjuk! Vad synd att du missade tävlingen, du hade ju säkert vunnit den :)

Ett litet boktips är "Tillsammans" och "Tillsammans - andra boken" (del 1 coh 2) av Denise Rudberg. Läs de!

Jag har inte fått HM katalogen :( Men jag kollar på nätet istället :)

Puss!

2009-01-19 @ 20:01:49
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0