Morgondagen

Imorgon får vi se om jag hinner blogga för då börjar ju skolan. :(
Jag längtar till sportlovet nu...
Och tills min kamera kommer. Ja, jag fick en kamera i fördelsedagspresent. Jag har inte hunnit läsa på mig om den men den kommer under denna veckan. Jag kommer fota som en galning och förhoppningsvis bli lite bättre på att lägga in bilder på datorn. Den är bättre än familjekameran oxå så det blir lite bättre bilder (hoppas jag). :P

Ikväll kom det som en liten chock att jag ska på något informationsmöte på Ruden som jag kanske ska gå på 7:an till 9:an. Så jag måste väl fixa till mig så att inte lärarna tror att jag är såhär jämt. Man måste ju få ett bra "första intryck". Haha... vad svamlar jag om egentligen. Jag är väl trött... känns som om jag alltid är trött. Skulle egentligen sluta alla aktiviteter och bara ligga hemma, fast då skulle jag väl sitta i våra gamla soffor hela livet. 
God kväll
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0