Jazz

Kom precis hem frå första träningen på jazz. Eller inte precis för jag har duschat också. :) Det var jättekul och jag rekomenderar det verkligen fast jag bara har gått en gång. Innan har jag gått i showkids(när jag var liten), disco, hiphop (street) och show musical, och så nu då jazz. Vår danstränare heter Sofia och är jättebra! :D
Nu ska jag gå ner och hjälpa till med maten som jag har valt och det blir en laxrätt! :) och så ska jag göra dipp eftersom jag tänkte äta det istället för godis...
Ett boktips (igen)!
-Ögat över månskäran och Upprorsänglar av Libba Bray
Imorgon får vi se om jag hinner blogga, jag har så mkt att göra XD Hoppas att jag hinner blogga! :)
Trevlig helg ♥
Elsa

Foto: Elsa

P.S. Foto från Lurö i somras, det var en staty som stod på miniön. Först blev jag jätterädd och trodde han var i nöd. Haha. XD D.S.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0