Home sweet home...

Äntligen hemma! Okej en snabbgenomgång:

Jag åker till doktorn på tisdagen (igen) och jag mår dåligt. Jag får åka till KSS (i Skövde) och bo där. Visar sig att jag har dubbelsidig lunginflemation och micoplasma (eller hur det nu stavas) plus att jag då har astma. Jag fick ha en grej i armen men slapp dropp. Var tvungen att stanna i mitt pyttelilla rum i nästan fem hela dagar.
Jag har precis kommit hem nu och jag har massor av mediciner att ta. Jag orkar inte skriva så mkt som ni kanske förstår men jag ska försöka uppdatera mig så bra som möjligt. Jag försöker skriva lite mer ikväll om jag orkar.
//Sjuklingen
Kommentarer
Postat av: Ottilia

Nej men usch, stackare! Hoppas du blir bra nu av de där medicinerna :) Krya på dej, pusss!

2009-01-31 @ 14:59:18
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0