Hipp Hipp Hurra...

för mig!
Alltid lika trevligt att fylla år. :)
Och trettondagen firar vi ju egentligen för att jag fyller 13 år. XD
Idag ska jag ju inte bara ta det lungt utan jag ska ha ett julspel med kören jag går i. Jag ska vara Gregorius (som är en vis man). :P
Blev väckt på sängen och som vanligt hade jag vaknat fast detta året hade jag nästan somnat om igen. XD
ett rött och vitt litet paket...
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, tänkte se mamma mia filmen men den såg vi igår så...
Jaja... ska väl ändra lite på min design om jag kan (jag är nämligen väldigt dålig på "sånt"). 
 
Ha en underbar trettondag! ♥
Elsa
Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

Du kan skriva vad du fick i present!

Föresten, tack för länken till min blogg!



svar: jag hade inget speciellt nyårslöfte, men ska väl vara lite allmänt nyttigare kanske :) Hade du något nyårslöfte?

Kram!

2009-01-06 @ 16:04:51
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: Elsa

Vad jag fick idag eller? I så fall... jag fick en kamera, ett mobilfodral, en blus och ett par örhängen :P



Jag har ungefär samma nyårslöfte som dig, men jag ska även försöka simma vansbrosimmet och göra triatlon (jag lovar inte att jag klarar det men jag ska försöka). :)

2009-01-06 @ 20:05:51
URL: http://missweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0