090111

Jag hann inte blogga igår det var så mkt att göra. Först gick jag upp 6.30 för att åka konståkning mellan 8-9.40. Efter det duschade jag och sen tränade tjejerna i klassen fotboll, och jag ramlade såklart i leran så jeansen var helt leriga. Även jackan och vantarna blev leriga så det blev inte så mkt tränat efter det. Bara så ni vet så tränar vi för en fotbollscup i skolan där tjejer möter tjejer och killar möter killar. Vi kastade ut granen och jag mosade pepparkakshuset. Jag tänkte äta upp lite men det var sjukt äckligt. :( Sen lagade jag italiensk kycklingpasta på kvällen. Mums!

Idag har vaknade jag vid 9 (!) och åt frukost, som bestod av macka och mycket varm choklad. Även det smarrigt! Sen hade jag lite bakdag idag så jag bakade chokladmuffins och blåbärscones. Tyvärr brände jag mig på armen och fick ett brännmärke som var ganska stort. Sen var det dags för lunchen som blev tidig idag för att Olle och pappa hade gått upp tidigt idag och var hungriga. Så jag lagade spagetti och köttfärsås. Jag tänkte baka lite mer men så bestämde jag och mina 3 bästisar att vi skulle ses och bestämma lite inför en talangjakt som vi har i skolan. Vi har vart med nästan varje år och i är ju sista året så då måste vi ju vara med. :P Nu kommer de om en timme, och jag ska bjuda på blåbärscones! :) Hoppas vi kommer överens... XD
Föresten har jag berättat att jag var i London för inte så längesen? I allafall så var jag det, så här kommer lite bilder därifrån!

Big Ben

Big Ben i motljus

Ekorre, det fanns hur många som helst i, jag tror det var Green Park

Utsikt från London Eye

London Eye nerifrån, några lampor var trasiga :P

Hyde Park, Londons största park om jag inte tar fel...
Jag får lägga in mer bilder från London en annan gång, jag måste fixa lite andra saker innan tjejerna kommer!
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Mmm... blåbärsscones låter supergott! Fina bilder från London!

2009-01-11 @ 14:14:55
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! Vad gör du idag då?

2009-01-11 @ 14:16:43
URL: http://missweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0