Fredag

Yes!! Äntligen fredag efter den här otroligt ansträngande veckan. XD
Kom precis hem från badhuset. Det är så mysigt precis när man kommer hemfrån badhuset för man känner sig så ren, speciellt under naglarna. :)
Idag var det konståkningsträning också fast det gick väl sådär, första halvtimmen var jag överdrivet glad men sen så gick det inte så bra...
Okej, det är inte ett nyårslöfte men jag ska sluta äta godis. Jag ska börja imorgon för jag fick lite godis i julklapp så jag vill ju inte vara oartig och inte äta upp godiset. XD
Jag har i allafall fixat lite dipp och morötter tills ikväll. Jag måste komma på något sätt för att pappa ska förstå att "på spåret" är supertrist och att "Let´s dance" är jättebra. Får se hur det går. :)
Ha en mysig fredagkväll ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0