Festmiddag

Idag gick jag upp tidigt för det var träning kl. 8.00.
Sen åkte vi in till stan och jag tog kort till mitt ID-kort. Jag tittade även på en bild jag ska ha på mitt bankkort och jag ska lägga in bilden här på bloggen så ni får säga vad ni tycker. :) Vid 12 åkte vi till Vårgårda. Vi var bjudna på lunch hos Pappas och mammas kompis som bor i Brasilien. Det var typ 50 pers. där så det var ganska många. :) Det var jättegod mat på stället vi var på (de hade hyrt hela restaurangen) och det var husmanskost som t.ex. falukorv, köttbullar, fläskkottlet, potatismos, potatis och lite sill m.m. Sen var det en grymt god efterrätt, eller det var ganska många efterrätter som t.ex. glass, fruktsallad, marshmallows (eller hur det nu stavas) som man kunde doppa i en chokladfontän, godis, grädde, mums mums m.m. Så nu är jag proppmätt så det blir nog en apelsin till kvällsmat... Förresten så vissade de bilder från Brasilien och deras drömhus som var så fiint och nu måste jag bara åka dit!! Det ser ut som värsta paradiset. 

Imorgon är det iaf tävling och som vanligt är jag grymt nervös!! Jag har ju fortfarande ont i armen efter att jag brände mig på plåten och jag känner mig jättestel i armen men jag får hoppas att det inte påverkar mitt åkande och mina armrörelser. 
Min kamera har det blivit ngt strul med. Den fanns inte inne och nu ska vi nog ändra så jag får en annan kamera som jag kan få lite snabbare till mig. Jag lääängtar...
Puss ♥

Foto: Elsa XD
Kommentarer
Postat av: Ottilia

Lycka till på tävlingen! Hoppas det går bra :)

2009-01-18 @ 11:46:43
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0