Dagen

Jag hann inte blogga igår, det var så mkt. Men iaf så hände det typ inget i skolan idag... Sen var jag med tjejerna och nu har jag vart hemma lite. Fast nu ska jag iväg på bandy. Villa möter Gripen och det är en måstevivinnamatch. Och nu får ni inte tro att jag är värsta bandynörden för det är jag inte. Visste faktiskt inte vilka de skulle möta så jag var tvungen att fråga brorsan. XD Jag ska iaf dit med Alice. 
Detta är våran snögrotta vi byggde i vintras, men det blev ju ingen vit jul. :(
Saknar faktiskt de vita julaftornarna...

  
Foto: Elsa

Ha en fortsatt skön vecka, och heja på mig imorgon i fotbollscupen. :)
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Vilken fin! Har du fått din kamera?

2009-01-13 @ 20:36:49
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0