Astma+influensan= BLÄÄÄ!!

Hej allihopa!
Detta får bli ett kort inlägg med tanke på hur jag mår... Jag är fortfarande sjuk och kommer inte kunna gå till skolan på hela veckan. Jag mår HUR dåligt som helst. Hade 38.8 i feber i morse. Somnade faktiskt halv 9 men vacknade tyvärr halv 4 på morgonen. :( Jag var hos doktorn igår och fick andas syre, ta blodprov och bli kontrollerad m.m. Det visade sig att det troligen var influensan. Men idag när jag satt och kollade på tv så sträckte det typ till i lungan. Jag fick lite panik och kunde knappt andas. :( Så jag tog en alvedon och pappa ringde doktorn. Fick en tid i eftermiddag. Jag tror det är typ lunginflemation eller något sånt. Det har jag inte haft sen jag var fem år. Nu ska jag gå och lägga mig och kanske  ta en alvedon. Den förra har gått ut...
♥ to you

P.S. En positiv sak är att min kamera äntligen har kommit. :) D.S.
Kommentarer
Postat av: Ottilia

Hoppas verkligen du blir frisk snart! Men du kan ju iaf fota nu :)

2009-01-21 @ 19:08:04
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0