8/1

Idag så började skolan. Jippi :S
I allafall så var det som vanligt typ. Fast ännu mer spanskaläxa såklart. :S
Men jag var hemma tre och sen åkte jag på konståkningsträning. Jag kom hem för typ en timme sen. Så nu har jag bara duschat och inte gjort så mkt mer. Det är synd att det är så svårt att gå ut ur duschen, jag menar det är ju så dåligt mot miljön... Sen ska man ju inte ha jättevarmt vatten (som jag har) för det är ju också dåligt mot miljön... Ikväll ska jag försöka gå och lägga mig tidigt jag var så himla trött idag, och så var det liksom jympa först... :(
Nästa vecka ska vi spela någon fotbollscup med klassen så vi får väl hoppas att det går bra. :)
Hejdååå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0