090114

Så var det onsdag igen i denna jobbiga vecka. Räknade ut att jag inte har någon "ledig" dag på två veckor...
Mitt schema:

Måndag: Konståkning
Tisdag: Scouter
Onsdag: Kör
Torsdag: Konståkning
Fredag: Dans
Lördag: Konståkning
Söndag: Tävling (konståkning)

Idag var det även fotbollscup där tjejer möter tjejer och killar möter killar och sedan räknar man ihop poängen man får tsm. Det gick bra till en början.  
Vi vann först över Ottersta med 14-0.
Sen mötte vi Stenporten, och där vann vi med 9-2. I den matchen gjorde faktiskt jag ett mål! :) Det var inspark (vi körde med inspark istället för inkast) och jag skulle skjuta. Jag tänkte: jag testar och skjuter på mål även om jag vet att det inte kommer gå in. Men den tog i bortesta stolpen och gick in! Jag tror jag såg ut som en guldfisk då (förvånad) och sen blev jag jätteglad och fick något fånigt leende på läpparna. XD
Iaf så åt vi lunch och sen var det dags för sista matchen. Bara en går vidare och det skulle räcka med att spela oavgjort mot Broholm. Det gick inte så bra och vi förlorade mot dem med 1-3. :( Man blev lite ledsen men vi hade inte väntat oss att vara så nära på att gå vidare. Desseutom får vi säkert revanch i klassfotbollen. :)
Usch, imorgon är det spanska och jag har typ inte övat någonting på läxan... Det är typ hur mkt som helst... :(
Måste nog gå och öva lite...
Puss ♥

P.S. Ett boktips!
Om jag inte hade sett honom- Kevin Brooks D.S.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0