Sportlov!!

Idag gick jag min första hela dag i skolan! :) Är glad för jag hostade nästan ingenting. :D På sportlovet kommer jag förmodligen bara plugga men en dag ska jag väva. Det gjorde jag förra året och vi har gjort det i skolan också fast på små vävar. I skolan blev resultatet såhär:


En löpare som ni ser. :)

Idag läste jag även ut denna underbara bok:


Denna bok är också otroligt bra, jag rekomenderar den verkligen. Jag tackar Sara för att hon lånade ut denna bra bok, även om Sara och jag är eniga om att slutet inte är precis som vi vill. :P

Foto: Jag :)

Nu var det inte så mycket mer, skriver kanske mer under kvällen. Nu ska jag se på film. :D
Puss & Kram
Elsa

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Å, jag vill också läsa twilight böckerna! Men de är aldrig inne på biblioteket och att köpa är så dyrt. Kanske köper om det finns på pocket, men jag aldrig sett nån. Bara med hårda pärmar :/

Vad bra att du mår bättre! Det låter jättekul att väva. JAg stickar en halsduk nu, det är cokså superkul! MEn man måste ha tålamod om man vill att den ska bli lång (och det vill ju jag såklart )

KRam på dej :)

2009-02-07 @ 16:33:38
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: Ottilia

sv: det var en berättelse som vi skulle skriva i skolan, det var därför jag var så stressad ;) Kram!

2009-02-11 @ 19:09:46
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: Louise

Liv & Lovisa ska jag läsa efter min kompis, är den bra? Puss & Kram :)

2009-04-06 @ 17:06:02
URL: http://louisemellqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Liv & Lovisa ska jag läsa efter min kompis, är den bra? Puss & Kram :)

2009-04-06 @ 17:07:04
Postat av: Bengt

Fin blogg!

2009-04-07 @ 09:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0