Skolan :)

Idag var jag i skolan en liten stund. :) Det var jättekul att vara tillbaka i klassen, tyvärr ligger jag efter ganska mkt. Men jag har ju vart borta nästan tre veckor så vad hade jag väntat mig. Kommer iaf behöva plugga några timmar om dagen på lovet. :( Jag ska vara med lite imorgon också och jag längtar faktiskt. :D Ska bli jättekul att känna sig lite mer "normal" igen. Jag har lärt mig hur man laddar över bilder från min kamera till nätet så nu kan jag lägga upp bilder oftare. Tyvärr är jag på den andra datorn nu så jag kan inte lägga in någon bild idag. Jag har inte bloggat så mkt för jag är så grymt trött hela tiden. När jag går upp för våran trappa måste jag VILA i trappen. :P Det låter helt sjukt men jag blir andfådd. XD Nu kom pappa, ska gå och säga hej. :)
Kram E
Kommentarer
Postat av: Ottilia

Vad bra att du mår bättre! Ja det är jättejobbigt att ligga efter i skolan... Kram! <33

2009-02-05 @ 20:09:33
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0