Fredag 13/2

Jag vet att jag har vart urusel på att uppdatera mig men jag har vart så trött. Men nu är jag mkt piggare.
I måndags, onsdags och torsdags var jag och vävde med mina kompisar. :) Det var kul!
Såg ni på melodifestivalen? Det gjorde jag. :) Mina föräldrar var på melodifestivalen "live" så jag var hos Sara hela kvällen. Och hela morgonen oxå i för sig. ^^, Vi såg på rosa pantern, fast jag hade redan sett den så jag satt mest och tänkte på att jag inte fick säga vem mördaren var. XD Igår så var det tjejkväll med Sara, Agnes och Alice (och jag då). :D Vi hade skitkul, men typ mitt i natten fick Agnes typ feber och det var ju supertrist. Tur att vi var hemma hos Agnes då. :( Du får krya på dig Agnes!! Jag har gjort alla läxor nu så jag är GLAD! Jag ska bara göra en bilduppgift och ett bildspel om semlor. XD

Någon som har haft otur idag? (Fredag den 13)
Agnes har ju haft osis men jag tror inte att jag har haft det. Snarare har det känts som en liten lyckodag. :)
Ikväll blir det tacos. Olle och mamma är på någon tennisturnering så vi får väl vänta tills de kommer hem.

Förresten så har jag shoppat lite oxå. XD Jag ska lägga in lite bilder senare idag eller imorgon.
Just det ja, imorgon är det ju alla hjärtans dag!! <3 Jag har ju glömt av det och har lite panik, men det går nog bra. ^^,
Elsa ♥  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0