Filmtips

Måndag idag igen... Jag och pappa ska se på filmen "underbar och älskad av alla" snart. Här är filmer jag sett när jag har vart sjuk:

Svensson, svensson  (när barnen är små) 
- Jätteroliga  "småfilmer" som livar upp stämningen när man är sjuk!
Da Vinci-koden
- Jag älskar den här filmen för historian. Filmen i sig är väl också bra men det med att Jesus... ops! får inte säga för mkt, ni får se den! :)
Polarexpressen
- Nja... den är fint animerad och så, och den är verkligen en bra fantasy-film men jag tyckte inte att den var så bra. Den var för förutsägbar och... nej, bara tråkig. Men ni kanske inte tycker som mig och då får ni säga till. :)
Skulle skivit mer filmer men jag upptäckte att pappas el-gitarr var på!! XD Okej, det låter lite konstigt men det är bara det att jag blev jättesugen på att spela el-gitarr nu. Så jag ska träna lite. :P
Puss ♥
 
P.S. Ett stort grattis till Rebecka, Pauline och William som har fyllt 13 år nu!!! Välkomna in i gänget. XD D.S.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0