090217- Sammanfattning

Jag kom precis hem från skolan och sitter och äter lite mellanmål. Skriver sammanfattning.
Jag tycker att ungefär rätt bidrag gick vidare i melodifestivalen och Bruce den allsmäktige var också skojig! XD
I går var det konståkning och det gick väl bra, fast jag har sämst kondition nu.
Fortsatte med semleprojektet (XD) idag i skolan. När Alice och Sara skulle hämta sina datorer hos rektorn knackade de på ganska många gånger så rektorn blev typ jättearg på dem och mig, fast jag inte hade knackat någon gång. It was really läääskigt. XD Det är faktiskt ganska kul även om det är lite stressigt för att det ska bli klart tills på fredag och jag började idag, men jag får väl ta hem och jobba lite. :( Vi ska få göra våra egna semlor oxå i grupper sista dagen på projektet. Jag är enda tjejen i min grupp och ska stå ut med 4 killar. :P Fast jag fick bli kokchef för min grupp eftersom jag var ensam tjej, om det nu är något som är bra. XD
Idag är det scouter. Jag ska nog gå på stan och ta en fika innan med Agnes, Alice och Sara.
//Ezzie

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Oo. Mysit! =D KRam!

2009-02-18 @ 21:36:40
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: O T T I L I A

sv: okej, när har ni sportlov?

2009-02-28 @ 07:48:02
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0