Grattis!



Grattis i efterskott till min fenomenala lillebror som fyllde 11 år den elfte! :D
Vi hade kalas i lördags, massa skoj! ;)
Har börjat få ordning på mitt rum nu med mattor från mormor, (ska köpa) klädskåp av moster, och ev. även ett skrivbord. :) Kanske visar hur det blir, om ni vill? :]

Idag har det vart byggare hos oss, vi håller nämligen på och bygger dusch i vårt badrum. Förut hade vi badkar, men hur ofta hinner man bada liksom så... vi sålde det på blocket. Trodde aldrig att så många skulle vara många intresserade av ett gammalt badkar, men det var det, go blocket! ;D
Jag har sett på "time out 2" filmen, "kört" spotify, tränat konståkning, (sa jag att säsongen är igång) ochnu har jag även duschat. Senare ikväll blir det möte med mental coach (stavning?) med konståkning.

Har förresten sett Kenny Starfighter, Kenny Begins. Pappa lånade den av en kompis, och jag tyckte den var jätterolig. Mkt bättre än tv-serien (som jag förresten också såg i helgen)! :D

Vilken tycker ni är bäst, tv-serien eller filmen?

Det var längesen lägret var nu, men det var askul iaf! ;D
Vi vann en såg till vår patrull. x'3
Skiver kortfattat vad vi gjorde:

Söndag:
Kom dit, satte upp tält, kök, ja allt som skulle sättas upp. :) Gick på andakten som var på kvällen efter det stora lägerbålet.
Måndag:
Hade kraft på schemat, vilket var typ bygga vattenkonstruktioner, dra en traktor, och en massa andra kraft övningar.
På kvällen var det tonår och vi hade spårning (springa runt i skogen, göra kontroller och få poäng och sånt) , var jätteroligt! ;D Litet lägerbål, som jag missade för tonår.
Tisdag:
Idag var det hantverk och vår patrull fick garn och typ sy. xD Jag började på en stickning som jag inte hann färdigt med. Man fick inte ta med några stickor så jag lämnade den där så de som var där kunde sticka lite åt mig. Olle var med, han och pappa hade kommit igår. Litet lägerbål.
Onsdag:
Utrikes, var jättekul, sjöng och hade helkul. :) Stort lägerbål på kvällen. :D
Torsdag:
Spårning, där vi vann en såg för andraplats av alla scoutkårer. :D Litet lägerbål som jag missade för det var tonår. På tonår skulle man hitta tårtor, bullar, chokladbollar och dammsugare i skogen. Sen dansade vi. ;D
Fredag:
Hade skitroligt med olika aktiviteter hela dagen! Vi vann på jeriko och det var massa andra roliga aktiviteter! :D
Lördag:
Packade ihop allt och åkte hem x)

NU har jag bråttom, hörs!
Puss E
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0