Första skoldagen!

Godkväll alla! ;)
Idag var det första skoldagen och vi är då minst igen. ;]
7B äger! x'D
Vi gjorde lite arbeten om skolan men hade ingen "vanlig" lektion. Fick reda på vem min handledare var och vilket klassrum vi ska va mest i. :) Var jättekul, alltid roligt med nya miljöer och klasskompisar! :D
Eftersom vi också frågade så snällt fick vi våra skåp idag, (det var typ bara två klasser som fick det) och jag fick naturligtvis underskåp, vilket jag önskade mig! *ironiskt* Menmen, ett år sen byter vi igen, bara att hoppas! ;)
Så imorgon kommer det inte vara vanliga lektioner utan det börjar först på måndag nästa vecka.

Nu ska jag kila ner till resten av familjen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0