Smått och gott

Okej jag ska bara skriva ett kort inlägg nu för jag har läxor att göra. ;) Jag beklagar min bildbrist (kan man säga så? Haha.. beklagar låter så kul! ;D) I a f beror det inte på att jag inte fotar för det gör jag. xP Det beror på att jag är på den "lilla" datorn där jag inte har några bilder. Det är den datorn jag oftast har tillgång till och därför blir det ofta såna här trista inlägg om inget speciellt. xD 
Imorgon ska jag i a f lägga in bilder, det lovar jag! :D
 
Nu har jag spelat piano och gjort lite läxor och jag tror det mesta är klart för imorgon (hoppas jag). xP Ingen jympa imorgon men idag hade vi volleyboll. På fredag är det bästa sexan och det är i volleyboll. Jag är inte så bra men jag får väl försöka i a f. xD

Våran klass var med i en tävling som hette miljösparingen där man skulle måla en bild som handlar om miljön. Vi kom 4 av 12 bidrag i Västa götaland. :D Vi vann 1000 kr till klasskassan vilket var väldigt kul. :D Tyvärr vann vi inte första pris som var en dag på Lisseberg för hela klassen men jag är glad ändå. ;) 

Ha en fortsatt bra tisdagskväll! <3

   
Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

Vad kul att ni vann pengar :D



sv: okidoki.. nä har bara laddat ner ett bildprogram ännu, vet inte om jag hinner börja ikväll haha :P

2009-04-14 @ 21:13:39
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0