Skärtorsdag.

Idag var Ottilia, Jakob och Johannes här. Snälla Otti hjälpte mig med både header och ny design. Något som jag inte alls är så bra på. xD Jag tyckte i a f att det blev skitfint! Tack så jättemkt, Ottilia! Föresten ska jag gratta igen på namnsdagen eftersom "dagens namn" är Ottilia och Otto. Grattis! Vi gick på stan lite och både Otti och jag hittade solglasögon. Eller jag skäms lite eftersom jag köpte samma som Otti. Hoppas att du inte blev ledsen. xD

Innan jag åkte till gbg i tisdags var jag hos farmor och farfar vilket var väldigt roligt! Jag lärde farmor ladda över kamerabilder till datorn. Jag tycker min farmor är väldigt mordern. :D Vi var och hälsade på min moster Lena och handlade lite "påskmat". Sen åkte jag tåget till göteborg med pappa. Här kommer lite bilder från gbg. :)




Många kända ställen vi åkte förbi xD


Kände att jag bara måste ha en "spårvagnsbild" för att visa att jag var i gbg. ;P Den andra bilden är från avenyn :)


Fina joggingskor jag hittade på femmans sport xD


Fina och kanske lite udda vårskor från Vagabond :)
Foto: Alla av mig själv xD

Såg ni föresten att jag är medlem i bloglovin nu? ;)
Kram ♥
Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

Haha ;D det är bara kul att hjälpa till :D Hoppas du blev nöjd.

Det var ju jag som sa att du skulle ta de glasögonen! Haha bär de med stolthet :D puss, ses på lördag ;)

2009-04-09 @ 18:05:17
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: Emmy

Nice ;D

2009-04-10 @ 22:06:55
URL: http://candoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0