Glad Påsk!

Någon som har letat påskägg än?
Jag och lillebrorsan gjorde det för ett tag sen. Äggen var inte så svårt gömda men det är ändå kul att leta tycker jag. xD
Vi var hos farmor och farfar i går och åt påsklunch sen åkte vi till mormor och fikade lite. Det var roligt och hos farmor gick vi en promenad och kollade på lite djur som står i parken. :)


De här "söta" hängbukssvinen (tror jag de heter) kollade vi på. De rörde sig inte, men ändå. xD Jag tror att det är en sån Pumba är i "Timon och Pumba". xD


Två snygga tuppar.


Söta xP
Foto:
Jag xD

Nej, nu ska jag gå och spela lite piano. Kanske går ut på altanen och solar lite. :)
//Elsa

Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

sv: jo, det är väldigt enkelt.. När du har klickat på 'A' för att skriva en text så kommer det upp två nya rutor i den vänstra spalten (på paint alltså). Rutorna innehåller tre st geometriska figurer i 3D. Inte så svåra att upptäcka. Men iaf, när du klickat på 'A' :et så har den översta nya rutan blå bakgrund. Klicka på den nedre rutan så att den markeras (får blå bakgrund) och sen är det fixat!

Jag kan visa sen eftersom vi ses, men jag tror att du ska fatta ^^, pusss.

2009-04-11 @ 10:58:46
URL: http://ottilia.blogg.se/
Postat av: O T T I L I A

Jag har också fått påskägg ^^, fast de var ute i trädgården, vääldigt synliga, haha :P

2009-04-11 @ 11:20:22
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0