Cykling vs joggning xD

Okej gott folk ska bara meddela att jag idag har joggat för första gången på hela året. Jag och mamma var och tittade på pappa och lillebrorsan som spelade generationsdubbel i tennis. När vi cyklat dit ville de ha fika så vi fick cykla hem igen. När vi kom dit med fikat (vi cyklade xP) kom mamma på att vi kunde jogga så vi cyklade hem igen och bytte om. Sen cyklade vi till spåret. Efter två varv i 2,5 km spåret cyklade vi till tennishallen igen. jag var ganska nöjd för jag joggade lite snabbare än mamma. ;) Tiden var typ 28 minuter så det var godkännt. :D Sen cyklade vi hem och åt. Och nu sitter jag här... Nu: dusch!! Sen: hmm... blogg? xP


U P D A T E:
Jag har fått besökarrekord!! :D:D Haha... jag vet att det är lite men 18 st är mkt för mig. :D:D Är skitglad nu!!!! Föresten har ni lagt till mig på bloglovin? Jag har 4 prenumenanter nu, *stolt*. xD
Kommentarer
Postat av: ♥ F O U M O S E ♥

sv: hahah! Nej vad kul :D Läget är bra, sj? :) ♥

2009-04-13 @ 17:13:18
URL: http://foumose.blogg.se/
Postat av: hermelin

låter kul att jogga ;D

fin blogg :)

2009-04-13 @ 18:08:07
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0