Bakning

Idag är jag jättehes och det är väl mitt eget fel eftersom jag hoppade studsmatta i typ 1 timme igår och det blåste väldigt kallt... Jag skriver i a f på lappar. Tänkte att jag skulle baka lite kakor men vi hade typ inga ägg och inget smör så jag får vänta med det tills mamma handlat. Därför blev det brödbakning och russinlimpa. :) Sen ska jag nog göra en bullsats också om jag orkar. Jag tog en paus nu i baket och tog lite glass. :D Det enda positiva med att vara hes. :P Så idag ska jag stanna inne. Kanske lägger upp lite bilder senare idag. Sen tänkte jag titta på film, kanske "Mamma Mia!". 
♥ 
Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

Usch det är jobbigt att vara hes :(

Haha, tänkte faktiskt också kanske kolla på Mamma Mia :D

Ha en fin dag, pusss ^^,

2009-04-06 @ 14:15:32
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0