090416

Hejsan!
Dagen idag har varit stressig men nu har jag i a f lite vila.
Först skola och vi lämnade några väskor kvar på koridoren när vi gick till spanskan. När lektionen var slut gick vi (Sara, Agnes, Alice och jag) hem till Alice<3 och skrev fördigt Mamma Mia manuset. Det tog ganska lång tid och vi glömde av tiden och när vi skulle gå hem kom vi på att väskorna var i skolan och att vi behövde dem för det var bl.a. jympakläderna som vi ska använda imorgon när det är bästa 6:an (i volleyboll) så vi fick gå och hämta dem och när jag kom hem var klockan nästan fem. Jag åt lite mellanmål och höll nästan på att glömma show-körövningen. Men så ringde Alice som tur var. :)
Vi övade la sådär mkt, flummade ganska mkt. xD
Så jag kom precis hem och ska nu fixa i ordning mig för en "friluftsdag" i Idrottens hus imorgon. 

Hoppas att ni inte hade en så jättestressig dag idag. ;)
Pusss!
Kommentarer
Postat av: eoew

jag har packat ;) själv?

2009-04-16 @ 22:32:05
URL: http://eoew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0